środa, 19 marca 2014

9. Złamałam się

Ech... aż głupio mi pisać. Tak niewiele brakowało, ale się złamałam. Od tygodnia nie przestrzegam diety. Chodzę na siłownię, jednak wszystko zepsułam. Czuję się okropnie. Mogę mieć pretensje tylko do siebie samej. Zwyczajnie siebie unieszczęśliwiam. Jednak nie mogę się poddać. Zważę się jutro rano, może udało mi się chociaż trochę zrzucić. Jutro wracam do diety. Chciałam się ukarać i zacząć głodzić, jednak wiem, że to nie ma sensu. Zaliczyłam upadek, mam zamiar się podnieść. Bez oszukiwania nikogo, a zwłaszcza samej siebie. Znów będę pisać codziennie.

2 komentarze:

  1. zdarza sie ,nie poddawaj sie trzymam kciuki<3
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Bardzo mi miło za twój komentarz♥ Mam nadzieję że osiągniesz swój cel i nie poddawaj się! Twojego bloga będę regularnie odwiedzać:)
    Pytałaś się o anime które widziałam: Darker than black, Death Note, Tora Dora, Durarara, Attack on Titan, Kuroshitsuji, Tonari no Kaibatsu kun, hm i chyba jeszcze pare ale mi się nie spodobały;_; Jednak osobiście wolę mange, a Ty? Mogłabyś coś polecić?:)
    http://sweett-and-saltyy.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń