niedziela, 2 marca 2014

1. Mały wstęp

  Zawsze najtrudniej pisało mi się tego pierwszego posta. Nie ukrywam, że mam już niejakie doświadczenie w bloggowaniu. Kilka lat spędziłam na onecie, prawie rok na blogspocie. Teraz jednak chcę pozostać anonimowa. Blog ten poświęcam zmianom jakie chcę w sobie zaprowadzić. Jestem osobą, której na przeszkodzie do bycia szczęśliwą stoi tylko własny wygląd. Mam nadwagę, nienawidzę ciała w jakim mieszkam. Nie potrafię żyć normalnie, nie mogę robić sobie zdjęć, nie mogę czerpać przyjemności z zakupów, mam dość tego, że zawsze jestem tą szarą myszką, podczas gdy moje koleżanki błyszczą. 
 Dokładnie w środę zaczynam dietę ustaloną przez dietetyczkę. Ponadto sześć razy w tygodniu zamierzam chodzić na siłownię. Poniedziałek i wtorek poświęcam na oczyszczanie organizmu. Notki będę pojawiać się codziennie, będę opisywać bilanse, aktywność. Mam nadzieję, że i tu uda mi się zyskać czytelników, którzy będą mnie motywować. 

 Wzrost :172 cm
 Waga: 82 kilo
 Cel : 55 kilo

 Vanily Black








Tak łatwo zakochać się w muzyce...


3 komentarze:

  1. Nie ty jedna masz problem z akceptacją siebie ;/ tak czy inaczej życzę powodzenia w ćwiczeniach i diecie, bo zawsze najtrudniejszy jest początek! :)))
    Pytałaś o obs - ja już!
    http://life-by-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymam za ciebie kciuki :)
    i kazda z nas jest piękna pamiętaj!?:)
    zgadzam się na spólna obserwację i ja już :)
    pozdrawiam ciepło ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zycze powodzenia w prowadzeniu bloga ,oraz dazenia do celu dla chcacego nic trudnego ja schudlam az 28 kilo :D
    jesli masz ochote na wspolna obserwacje daj znac ,jakbym mogla rowniez prosic o jakis klik w dressale whishliste bardzo bym prosila ,pozniej zrobie wpis promujacy blogi osob ktore mi pomogly ,wystarczy napisac w komentarzu ,pozdrawiam
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń