niedziela, 9 marca 2014

5. Dzień czwarty

 Wczoraj nie dodałam posta. Jakoś tak wyszło, że wieczorem nie miałam już chęci. Na siłowni byłam ponad godzinę. Dzień jak najbardziej zaliczony.

7:00 - śniadanie: kanapka
Chleb żytni razowy (jedna kromka)
Jajo gotowane (dwie sztuki)
Sałata (liść)
Pomidor (jedna mała sztuka)

10:35 - drugie śniadanie: sałatka z kurczakiem
Makaron razowy (35 gram)
Filet z kurczaka (50 gram)
Ogórek kiszony (jeden)
Kukurydza konserwowa (2 łyżki)
Jogurt natoralny ( jedna łyżka)


13:20 - przekąska: makaron pełnoziarnisty z twarogiem
Makaron pełnoziarnisty (40 gram)
Ser twarogowy chudy (2 plastry)
Jogurt naturalny (50 gram)


15:30 - obiad: makaron razowy z wędzonym łososiem i groszkiem
Makaron pełnoziarnisty (70 gram)
Groszek zielony (35 gram)
Łosoś wędzony (50 gram)


18:30 - kolacja, jajo faszerowane z makrelą
Jajo gotowane (sztuka)
Makrela wędzona (50 gram)
Jogurt naturalny (łyżka)
Chleb żytni razowy (jedna kromka)


Aktywność : siłownia


Wieczorem dodam post z dzisiejszego dnia.



Naprawdę motywują mnie zdjęcia tak pięknych dziewczyn. 


5 komentarzy:

  1. polecam cwiczenia z mel b 7 min trwaja na brzuch i posladki :)
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Bardzo podoba mi się twój blog! Co myślisz o wspólnej obserwacji? Jeśli tak to zaobserwuj a ja na pewno się odwdzięczę ;3
    cuelin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia! Mam nadzieję, że mój komentarz będzie dla ciebie motywacją, bo twój blog jest motywacą dla mnei chba zacznę ćwiczyć.
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwuję i dziękuje za rewanż :*
    http://about--everything--and--nothing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie umiem zapanować nad swoją dietą. Ograniczyłam słodycze do naprawdę minimum, zero fast foodow itd. ale na taką dietę się nie skuszę. nie ma opcji :D a na zdjęciu moja ukochana Barbara Palvin <3

    Zaobserwowałam, może zrobisz to samo? ; 3
    muffliato9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń